sobota, 14 marca 2015

Koszykówka!!!

Dzisiaj cofnę do ostatnich kilku dni, tygodni. 
Mianowicie do sezonu koszykówki, czyli aktualnie mojego najukochańszego sportu. Moja szkoła tak się złożyło, że jest bardzo dobra w praktycznie każdej dziedzinie sportowej :D Wczoraj była duża gra o mistrzostwa naszego dystryktu i oczywiscie je wygraliśmy, czternasty raz z rzędu! Czeka nas jeszcze kilka meczy do rozegrania i jezeli wszystko pójdzie dobrze, nasza drużyna bedzie walczyc o mistrzostwo stanowe!
Pomimo tego ze nie byłam uczniem tej szkoły przez całe cztery lata jak moi przyjaciele, czuje taka sama radość z powodu ich sukcesu. Jestem tak szczesliwa bo wiem, że pracowali na to bardzo ciezko i sobie zasłużyli, a ja przy okazji spędzam super czas w naszej "student section"
To jedna z rzeczy, ktorej bardzo zazdroszczę i żałuje ze my nie mamy tego w Polsce. Na każdą gre robimy cos innego, przygotowujemy plakaty, drukujemy zdjecia, ubieramy rożne kolory np. wczoraj wszyscy byliśmy ubrani na czarno. Mamy różne hasła, ktore wszyscy wspólnie wykrzykujemy. Generalnie atmosfera jest niesamowita! 
Uwielbiam to i bede za tym OGROMNIE tęskniła. Dlatego przyszli wymiency teraz mowie do Was! Korzystajcie z każdej okazji, idźcie na każda gre, zgracie sie z innymi ludzmi i będziecie miec cudowne wspomnienia i zabawę. 
Życzcie powodzenia naszej szkole! 
Dam Wam znac jak poszło.
GO COMETS! 

Xoxo, Misia














1 komentarz:

  1. Hej Bardzo podoba mi sie twój blog :) Mam nadzieje że będziesz dodawać jeszcze jakieś posty, bo bardzo dobrze sie je czyta :) Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń