czwartek, 12 marca 2015

Co się działo przez ostatnie 6 miesięcy, czyli to czego Wam nie opisałam!

Tym razem powracam juz w 100%, obiecuje! Postanowiłam sobie, że będę dodawać co najmniej jeden post w tygodniu. Chcę miec miła pamiątkę z mojego echxnage year, a blog jest super sprawą, żebym mogła zawsze powrócić do cudownych wspomnień. 
Przez następne kilka tygodnie będę wrzucać posty z wydarzeń, rzeczy, których Wam nie opisałam. Generalnie całe moje życie z przeciągu ostatnich sześciu miesiecy. Może w moich działaniach znajdziecie jakies inspiracje na to co Wy będziecie chcieli robić w czasie Waszej wymiany. Powiem jedno na sam poczatek. WYKORZYSTUJCIE KAŻDĄ OKAZJE WASZEJ WYMIANY!!! Nie wstydzcie sie tylko korzystajcie, bawcie się i nigdy nie żalujcie. Taki rok mija bardzo szybko i będziecie miec taki rok tylko raz w życiu! 


Xoxo, Misia 




4 komentarze:

  1. Liczę na dotrzymanie obietnicy pisania postów! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy bedziesz zdawala GED? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 54 yrs old Database Administrator II Arlyne Brosh, hailing from Val Caron enjoys watching movies like "Time That Remains, The" and Do it yourself. Took a trip to Historic City of Sucre and drives a Ferrari 250 Testa Rossa. zobacz na tych gosci

    OdpowiedzUsuń