wtorek, 15 grudnia 2015

ZMIANY ZMIANY I JESZCZE RAZ ZMIANY!

Kochani!
Wiem. Zawaliłam po całości! Przez cały rok wymiany dodałam zaledwie kilka wpisów, obiecywałam, że będzie więcej a nie było. Bardzo za to przepraszam ALE jak to się mówi... NOWY ROK, NOWY POCZĄTEK... POWRÓT DO POLSKI, NOWY ROZDZIAŁ W ŻYCIU, ZMIANY itd itd. Dlatego też pisze ten post, by oznajmić Wam, że WRACAM DO BLOGOWANIA! Wracam, ale w kompletnie innym stylu i nowej wersji.  Mój blog nie będzie już pewnego rodzaju pamiętnikiem, wspomnieniem dla mnie (tak jak zakładałam na samym początku) tylko pomocą dla Was. Wiem jak ciężko bywa w czasie wymiany,przed nią i po niej, co to znaczy podejmowanie pewnych znaczących decyzji, załatwianie ważnych spraw np. graduation, apostille itp. Odkąd wróciłam do Polski dużo się zmieniło, jedną z ważniejszych rzeczy jest to, że jestem wolontariuszem w mojej organizacji YFU i mogę spokojnie Wam pomóc, czy udzielać różnego typu informacji dotyczących tej organizacji. No i nareszcie przechodząc do konkretu, czyli o czym chce pisać na tym blogu...będą to ----> WASZE pytania. Chciałabym, żebyście zadawali pytania, z których ja potem mogę stworzyć post (np. kredyty na senior year do graduation, aplikacja na wymianę, proces na studia w Polsce itp itd). Oczywiście czasami mogą pojawić się przebitki z jakimiś moimi wspomnieniami z wymiany, jeżeli o to poprosicie :)
Czekam na Wasz odzew i pierwsze pytania!
Jestem ogromnie podekscytowana i mam nadzieję, że przez tego bloga Wam pomogę i może stworzę taki mały "poradnik exchange student z Polski" :D
To by chyba było na tyle i obiecuję, że jeżeli będą faktycznie pojawiać się pytania, będę pisać posty!!!

Pytania kierujcie na mój adres e-mail: michalinatoczek@gmail.com

Miłego wieczoruuuuuu!!!

xoxo, Misia





1 komentarz:

  1. Super, że powracasz na blogu. Ja bym chciała post co najlepiej wspominasz z wymiany a co najgorzej.

    OdpowiedzUsuń