sobota, 13 września 2014

Coś o mnie

Mam na imię Michalina ale zdecydowanie wolę jak się mówi do mnie Misia, mam 17 lat i jestem z Warszawy. Aktualnie mieszkam w stanie Michigan i chodzę do szkoły Hanover- Horton (GO COMETS!) i jestem seniorem! Z czego jestem bardzo zadowolona bo może uda mi się zdobyć HSD (High School Diploma) do tego przeżyje cudowny ostatni rok w liceum w amerykańskim stylu!
Moja host family składa się z jednej osoby, Theresy. Na tą chwile jest naprawdę ok, polubiłyśmy się, mamy podobne zainteresowania co bardzo mnie cieszy bo będziemy dużo podróżować, chciałabym zwiedzić jak największą część USA! 
Organizacja. Wyjechałam z YFU - Youth For Understanding. Zdecydowanie polecam, tutaj w Stanach jest bardzo popularna i jest uznawana za lepszą z tego typu organizacji. W następnym poście ją dokładnie opisze ale jeżeli jesteście zainteresowani wyjazdem na wymianę weźcie pod uwagę YFU. 
Na koniec pokażę Wam jak wyglądam, postanowiłam, że będę wstawiać dużo zdjęć byście mogli choć trochę odczuć jak się tu żyje :) 


xoxo,
Misia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz