środa, 10 września 2014

Na początek...

Witajcie!
Jestem Misia i przez najbliższy rok będę exchange student w Michigan. Miasto? Haha nie wiem czy znajdziecie ale dla dociekliwych moje miejsce, w którym mieszkam nazywa się Jerome ok. 20 min drogi do Jackson co pewnie również nic Wam nie mówi.
Jestem już tu od 3 tygodni i widząc ile rzeczy nie wiedziałam i ile rzeczy doświadczyłam przez tak krótki czas postanowiłam zacząć prowadzić bloga, aby choć trochę przybliżyć wszystkim jak to naprawdę wygląda. Przed moim wyjazdem czytałam wiele różnych stron ale przyznam szczerze, że po praktycznie każdej miałam wrażenie, że wszystko jest idealne i nie mogłam się już doczekać mojego wyjazdu. Niestety nie wszystko jest cudowne w szczególności przez pierwsze tygodnie, oczywiście każdy reaguje inaczej ale ja zamierzam przekazać Wam najważniejsze i przede wszystkim bardzo przydatne rady aby pomóc Wam się przygotować to Waszej najcudowniejszej przygody życia.
Nie będę obiecywać, że będę zamieszczać posty codziennie czy co 2 dni bo wiem jak to wygląda po pierwsze nie zawsze jest na to czas po drugie nie zawsze coś się dzieję, więc jak tylko uznam, że jest warto o czymś napisać zrobię to. W najbliższym czasie możecie spodziewać się paru wpisów bo mam sporo do przekazania.
Możecie również pisać w komentarzach o czym chcielibyście żebym napisała lub wysyłać mi prywatne wiadomości na michalinatoczek@gmail.com postaram się odpowiedzieć na każde Wasze pytanie :)
To chyba na tyle, do zobaczenia wkrótce!

xoxo, 
Misia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz